مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:102023-01-06اجتماعي

 بهبود کیفیت هوای تهران با وزش باد در روز شنبه


برای سه روز آینده غبار محلی پیش بینی می شود که فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت.

- کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی تهران گفت: برای سه روز آینده غبار محلی پیش بینی می شود که فردا با وزش باد، کیفیت هوای تهران بهبود خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، امین حسین نقشینه  کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در اکثر نقاط کشور شاهد باراش باران خواهیم بود اظهارداشت: بارش ها برای جنوب کشور همراه با رعدوبرق و در مناطق شمالی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا نیز بارش باران در نواحی جنوبی کشور تداوم خواهد داشت افزود: در جنوب آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه نیز بارش باران پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی با تاکید بر اینکه از فردا شب و با شمالی شدن جریانات بارش ها در نواحی دریای خزر آغاز خواهد شد افزود: در روز یکشنبه علاوه بر بارش باران در نواحی شمالی کشور برای اردبیل و سواحل خزر کاهش دما پیش بینی می شود.

نقشینه با تاکید بر اینکه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز برای روز یکشنبه بارش برف پیش بینی می شود تصریح کرد: در روز دوشنبه نیز بارش ها در نواحی شمالی تداوم خواهد داشت و برای نواحی شمال شرق کشور کاهش دما پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بهبود کیفیت هوای تهران با وزش باد در روز شنبه

 بهبود کیفیت هوای تهران با وزش باد در روز شنبه